vrijdag 21 november 2014

Elise sjaal

Een hele tijd terug heeft schoonma thuis eens flink opgeruimd en al het garen dat ze niet meer nodig had aan mij gegeven.
 
Er zaten toen ook een zestal bolletjes mooi gemêleerd lintjesgaren in de zak. Daarvan heb ik nu deze Elise sjaal gehaakt. Helaas zat er niet zoveel looplengte op de bolletjes. Maar dankzij een leuk knoopje blijft hij toch goed zitten.
 
En de kleur past perfect bij mijn (nep)leren jas!
Ondertussen ben ik alweer druk bezig met de volgende sjaal want, na lang zoeken heb ik eindelijk een leuk patroon gevonden voor het Fenna garen. Binnenkort meer hierover...

3 opmerkingen:

  1. Leuk zeg, zeker in combinatie met je jas. Je mag gezien worden;-)
    Succes met je volgende sjaal en een fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De kleur past niet alleen goed bij je jas, maar ook bij jou!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat vond je vast een goed idee van jouw schoonma om op te ruimen. De colsjaal staat je prachtig.

    Veel haakplezier bij de volgende sjaal, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen